Voiton osaamista kasvatetaan uudella voimalla ja vauhdilla

21.5.2019

Markkinoijilta vaaditaan tänään kuusi kertaa enemmän kuin eilen ja huomenna vieläkin enemmän. Samalla kumppaneilta odotetaan yhä vahvempaa tukea markkinoinnin laaja-alaisessa uudistamisessa.

Voitossa osaamisen kasvattamiseen päätettiin hankkia lisää voimia integroitumalla vahvemmin sisartoimisto Dagmarin kanssa. Voitto ja Dagmar ovat osa perheomisteista Salomaa-yhtiöryhmää.

Uudistuksen vetäjäksi nimitettiin Katariina Uljas-Ahl, joka siirtyi Voiton vt. toimitusjohtajaksi maaliskuussa. Katariinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista ja mediatoimistomaailmasta. Hän on työskennellyt markkinoijien kumppanina kansainvälisissä ketjutoimistoissa sekä viimeiset 11 vuotta johtotehtävissä Dagmarissa.

”Dagmar on rakentanut vuosikymmenien aikana systemaattisesti ja monipuolisesti osaamisen kehittämisen mallejaan. Syventämällä yhteistyötä saamme parhaat mallit ja asiantuntijafoorumit myös voittolaisille. Asiakkaillemme tämä näkyy laajempana valikoimana asiantuntijapalveluja ja varmuutta siitä, että tukena on aina alan kärkiosaamista”, kertoo Uljas-Ahl.

Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa yksi tärkeimmistä menestystekijöistä on oikea ajoitus. Asiakkaiden tulevaisuuden tarpeet on tunnistettava ajoissa, jotta liiketoiminnassa ja osaamisen kasvattamisessa panostetaan oikealla hetkellä oikeisiin asioihin.

”Suomen suurimpana mediatoimistoyhteisönä seuraamme laajalla rintamalla niin kotimaisia kuin kansainvälisiä kehitystrendejä, markkinointiteknologiasta dataohjattuihin sisältöihin ja tekoälypohjaisiin työkaluihin. Yhdessä olemme askeleen edellä, näemme ajoissa muutosten suunnan ja voimme reagoida riittävän nopeasti. Huomisen vahvin kasvu tehdään tänään.”, sanoo Uljas-Ahl.