Vain muutos on pysyvää

13.8.2020

Alkusyksy on perinteisesti uuden aloittamisen aikaa. Myös me olemme pian uuden edessä, kun Voitto sulautuu Dagmariin 1.9.2020.

Sulautuminen on enemmän evoluutio kuin revoluutio. Voitto ja Dagmar ovat sisaryrityksiä, ja viime vuosina yhteistyömme on vain tiivistynyt. Yhdistyminen on looginen jatkumo tälle kehitykselle; yhdessä olemme enemmän.

Tänä päivänä vain jaettu tieto on valtaa – ja mitä enemmän jakajia, sitä enemmän hyötyjiä. Uudistuvassa Dagmarissa meitä on yli 200 markkinoinnin ammattilaista. Työskentelemme organisaatiorajat ylittävissä tiimeissä asiakkaittemme ja kumppaniemme kanssa.

Asiakas on ollut meille Voitossa aina ykkönen; olemme olemassa asiakkaitamme varten. Sulautuminen Dagmariin tapahtuu, jotta voimme myös tulevaisuudessa, tässä yhä nopeammin muuttuvassa maailmassa, olla asiakkaillemme huippuosaava luottokumppani.

Voitto syntyi Dagmarin kylkeen vuonna 1983 ja sai nimen Mediamestarit. Kansainvälisen MediaCom-ketjuvaiheen jälkeen palasimme itsenäiseksi ja 100 %:sti suomalaiseen omistukseen vuonna 2010. Tuolloin asiakaslupauksestamme johdettiin nykyinen Voitto-nimemme. Pari vuotta sitten laajensimme tutkimusosaamistamme, kun Salomaa-ryhmään kuulunut tutkimusyhtiö Evidens yhdistyi kanssamme. Ja nyt, vuonna 2020, ympyrä sulkeutuu, kun sulaudumme Dagmariin.

Kuluneisiin vuosiin mahtuu monta huikeaa hetkeä, monta mieleenpainuvaa tarinaa. Kun olemme yhdessä asiakkaittemme kanssa todistaneet markkinoinnin voiman. Kun suuri oivallus on välähtänyt aivomyrskyn keskellä tai yölamppu palanut sitkeästi vääntäen. Kun on rohkeasti ylitetty rajoja, kokeiltu uutta, yritetty ja onnistuttu. Joskus myös erehdytty ja opittu yhdessä sitäkin enemmän.

Voiton vahvuutena on aina ollut yhteishenki, Voitto-henki, joka on palautteen mukaan välittynyt myös asiakkaillemme ja kumppaneillemme. Dagmarilaisilta kollegoilta saamamme vastaanotto todisti, että tuo henki on meille kaikille yhteinen. Kimppaan on siten helppo heittäytyä, puolin ja toisin. Yhdessä hiotut ja harjoitellut toimintamallimme takaavat, että koon kasvaessa Voiton toinen tavaramerkki, ketteryys, säilyy ja jopa lisääntyy.

Vaikka yritysnimi sähköposteissamme pian vaihtuu, tutut naamat ja äänet jatkavat, niin livenä kuin linjoilla.

Voitto kiittää ja kumartaa. Matka tähän pisteeseen on ollut huikea – mutta uskomme vakaasti, että yhä parempaa on luvassa. Yhtenä Dagmarina olemme entistä vahvemmin markkinointialan johtava asiantuntija, uudistava ja kehittävä luottokumppani.

 

Jos haluat päästä pitkälle, kulje yhdessä.” Pysytään siis kuulolla!

Terveisin Voiton väki

 

Voiton asiakkaat saavat jatkossa automaattisesti Dagmarin uutiskirjeen joka toinen viikko.