Uusi vuosi, uusi Voitto

1.2.2018

Uusi vuosi on lähtenyt Voitossa vauhdikkaasti käyntiin. Asiakasrintamalla sekä mediassa tapahtuu paljon mielenkiintoisia asioita. Panostamme Voitossa tänäkin vuonna vahvasti kehitykseen, jotta voimme vastata asiakkaidemme puolesta markkina- ja mediakentän yhä nopeasyklisempään muutokseen.

Helmikuun alusta tutkimusyritys Evidens on osa Voittoa. Evidens on erikoistunut tutkimaan ja analysoimaan henkilöstö- ja asiakaskokemuksia sekä niiden vaikutuksia yrityksen taloudelliseen menestykseen.

Uudistuksesta on paljon hyötyä sekä Voiton että Evidensin asiakkaille. Voiton asiakkaat saavat entistä laajemman kattauksen tutkimusosaamista ja -tarjontaa. Omnikanavainen 360-suunnittelu saa vahvistusta erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä jakelukanavien ja omien kanavien ymmärrykseen ja tehokkaampaan hyödyntämiseen. Evidensin asiakkaat saavat kaikki tutkimuspalvelut, kuten tähänkin asti. Lisäksi tukena on tarvittaessa lähes 40 eri osa-alueen markkinointiammattilaista – samassa paikassa.

Asiakkaiden liiketoiminnan, markkinoiden, median ja kuluttajien kokonaisvaltainen ymmärrys nousee yhä vahvemmin esiin asiakkaiden kanssa keskustellessa. Voi sanoa, että asiakkaan koko liiketoiminnasta on tullut media. Perinteisen markkinoinnin ohella yksittäinen postaus, viestintäteko, tapahtuma, pörssitiedote, rekryilmoitus ym. pitää nähdä tapoina kommunikoida nykyisten ja potentiaalisten asiakkaiden sekä sidosryhmien kanssa.
Siksi taustalla pitää olla laaja-alainen strateginen ymmärrys ja näkemys yrityksen suunnasta ja tahtotilasta. Kaikki teot pitää nähdä markkinointina, joka heijastuu yrityksen brändiin.

Kun haluat keskustella lisää markkinoinnista strategisena voimana, ota yhteyttä!

Mika Vehmersuo 

Toimitusjohtaja