Mystery Shopping

Palvelulupausten lunastaminen kohtaamispisteissä heijastuu yrityksen asiakaskokemukseen ja liiketoimintaan. Autamme asiakkaitamme varmistamaan, että palvelun laatu ja palvelukonseptin toteutuminen asiakaskohtaamisissa vastaavat asetettuja tavoitteita. Tässä hyödynnämme Mystery shopping -menetelmää.

Miten haluttu palvelukonsepti toteutuu henkilöstön keskuudessa

Vastaako palvelun laatu asiakaskohtaamisissa tavoitteita

Kuinka brändilupaus toteutuu henkilöstön ja asiakkaitten kohdatessa

Mystery shopping on havainnointiin perustuva tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä. Mystery shoppingissa testaaja-asiakkaiksi rekrytoidut henkilöt asioivat yrityksen palvelukanavissa anonyymeinä, kuten tavalliset asiakkaat. He arvioivat ennalta määritettyjä asioita palvelussa ja palvelukonseptissa.

Mittaamalla ja todentamalla asiakas- ja palvelukokemusta saat luotettavaa, tutkittua tietoa mm. palvelukonseptin ja asiakaspalvelun laadusta ja toimivuudesta sekä niiden kehittämismahdollisuuksista. Mystery shopping -tutkimusmenetelmän avulla henkilöstösi saa objektiivista, yrityksen tavoitteisiin perustuvaa palautetta suoraan asiakkaan näkökulmasta. Saadun palautteen avulla myyjillä ja palveluneuvojilla on mahdollisuus kehittyä alansa parhaiksi.

Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi näyttäytyy asiakkaalle. Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin tutkimusmenetelmistä: millään muulla tutkimusmenetelmällä ei päästä kiinni myynti- ja palvelukonseptin eri kohtien laadulliseen todentamiseen yhtä syvällisesti.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Kohderyhmäymmärrys

Kohderyhmärajaus ja kohderyhmän piirteet ohjaavat markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta. Kohderyhmätutkimusten avulla autamme asiakkaitamme strategisesti mielekkään kohderyhmän määrittämisessä, sen piirteiden ymmärtämisessä ja tarjooman ja viestinnän kehittämisessä kohderyhmän ominaisuudet huomioiden.

Lue Lisää

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus on kaikkien niiden kokemusten summa, joita asiakkaalle muodostuu kohtaamisissa yrityksen kanssa. Asiakaskokemus heijastuu mm. asiakkaan tyytyväisyyteen, sitoutumiseen ja suositteluhalukkuuteen – näin ollen sillä on todella suuri merkitys liiketoiminnassa.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje