Henkilöstökokemus

Henkilöstökokemustutkimus avaa tietä asiakaskokemuksen ja koko liiketoiminnan kehittämiseen.

Minkälainen kokemus henkilöstöllä on omasta työstään ja sen olosuhteista

Mitä kehityskohteita ja vahvuuksia henkilöstökokemukseen liittyy

Miten henkilöstö- ja asiakaskokemus heijastuu toiminnan tuloksellisuuteen

Henkilöstökokemuksessa tarkastellaan mm. kokemusta arjen sujumisesta, omasta työstä, esimiestyöstä ja johtamisesta, suoriutumisesta ja työn merkityksellisyydestä. Tutkimusten sisällön suunnittelussa otetaan huomioon liiketoiminnan ja henkilöstötyön kehittämisen tarpeet.

Suosittelemme seuraamaan henkilöstökokemusta säännöllisellä pulssityyppisellä mittauksella ja täydentämään sitä laajemmalla kartoituksella, esimerkiksi vuosittain. Toteutamme myös henkilöstö- ja asiakaskokemuksen rinnakkaisanalyyseja, joiden avulla tunnistetaan näiden tekijöiden välisiä vuorovaikutussuhteita ja kvantifioidaan niiden yhteyksiä liiketoimintaan.

Selkeä kuva henkilöstökokemuksesta antaa välineitä niin organisaation, asiakaskokemuksen kuin liiketoiminnan kehittämiseen.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus on kaikkien niiden kokemusten summa, joita asiakkaalle muodostuu kohtaamisissa yrityksen kanssa. Asiakaskokemus heijastuu mm. asiakkaan tyytyväisyyteen, sitoutumiseen ja suositteluhalukkuuteen – näin ollen sillä on todella suuri merkitys liiketoiminnassa.

Lue Lisää

Mystery Shopping

Palvelulupausten lunastaminen kohtaamispisteissä heijastuu yrityksen asiakaskokemukseen ja liiketoimintaan. Autamme asiakkaitamme varmistamaan, että palvelun laatu ja palvelukonseptin toteutuminen asiakaskohtaamisissa vastaavat asetettuja tavoitteita. Tässä hyödynnämme Mystery shopping -menetelmää.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje