Brändin kehittäminen

Kuinka brändi suoriutuu markkinalla

Minkälainen viestintä tukee brändiä parhaiten

Kuinka kasvattaa brändin houkuttelevuutta

Bränditutkimusten sisältö ja laajuus määritetään tarpeiden mukaan. Tutkimusten avulla tuotettu kohderyhmä- ja markkinatieto antaa työkaluja mm. tuote- ja palvelukehitykseen, brändikonseptin muotoiluun, kilpailutilanteen ja ihanteellisen brändiposition määrittämiseen sekä brändiviestinnän suunnitteluun.

Brand tracking -tutkimuksilla seurataan brändin perusmittareiden tilannetta ja kehitystä. Autamme tarvittaessa määrittämään mittareille tavoitetason.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Kohderyhmäymmärrys

Kohderyhmärajaus ja kohderyhmän piirteet ohjaavat markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta. Kohderyhmätutkimusten avulla autamme strategisesti parhaan kohderyhmän määrittämisessä, sen piirteiden ymmärtämisessä sekä tarjooman ja viestinnän kehittämisessä.

Lue Lisää

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus muodostuu kaikista asiakkaan kohtaamisista yrityksen kanssa. Asiakaskokemus heijastuu mm. tyytyväisyyteen, sitoutumiseen ja suositteluhalukkuuteen. Asiakaskokemustutkimukset auttavat tunnistamaan asiakaskokemuksen vahvuudet ja kehityskohteet.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje