Kuinka brändi suoriutuu markkinalla
Minkälainen viestintä tukee brändiä parhaiten
Kuinka kasvattaa brändin houkuttelevuutta
Bränditutkimusten sisältö ja laajuus määritetään tarpeiden mukaan. Tutkimusten avulla tuotettu kohderyhmä- ja markkinatieto antaa työkaluja mm. tuote- ja palvelukehitykseen, brändikonseptin muotoiluun, kilpailutilanteen ja ihanteellisen brändiposition määrittämiseen sekä brändiviestinnän suunnitteluun.
Brand tracking -tutkimuksilla seurataan brändin perusmittareiden tilannetta ja kehitystä. Autamme tarvittaessa määrittämään mittareille tavoitetason.
Tutustu myös:
Kohderyhmäymmärrys
Kohderyhmärajaus ja kohderyhmän piirteet ohjaavat markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta. Kohderyhmätutkimusten avulla autamme strategisesti parhaan kohderyhmän määrittämisessä, sen piirteiden ymmärtämisessä sekä tarjooman ja viestinnän kehittämisessä.
Lue LisääAsiakaskokemus
Asiakaskokemus muodostuu kaikista asiakkaan kohtaamisista yrityksen kanssa. Asiakaskokemus heijastuu mm. tyytyväisyyteen, sitoutumiseen ja suositteluhalukkuuteen. Asiakaskokemustutkimukset auttavat tunnistamaan asiakaskokemuksen vahvuudet ja kehityskohteet.
Lue Lisää