Tutkimukset

 

Evidens on nyt osa Voittoa

Asiakas- ja henkilöstökokemuksen tutkimiseen erikoistunut Evidens Oy tuli osaksi Voittoa 1.2.2018. Uudistus vahvistaa Voiton tavoitetta olla markkinoinnin strateginen kumppani, joka jalostaa tutkimustiedon ja datan tuottaviksi näkemyksiksi ja palvelukonsepteiksi hyödyntämällä uusimpia teknologioita.

Voiton omnikanavainen 360-suunnitteluprosessi saa Evidensin myötä vahvistusta erityisesti jakeluteiden ja omien kanavien ymmärrykseen. Kokonaisvaltaisempi asiakasymmärrys parantaa asiakkaittemme liiketoiminnan tuloksia.

Evidensin tutkijat ja asiantuntijat palvelevat asiakkaita kuten ennenkin , mutta nyt tukena on lähes 40 media-ammattilaista.
 

Tutkimustuotteitamme:


BUSINESS INSIGHT -MITTARISTO 

Tiedätkö, mikä merkitys henkilöstösi tyytyväisyydellä ja asiakkaittesi kokemuksella on liiketoimintasi kasvuun ja tulokseen? Löytyykö lisämyynnin este johtamisesta, organisaatiokulttuurista vai jostakin muusta? Kuinka paljon asiakaskokemuksen parantaminen voi nostaa keskiostoksen määrää?Business Insight -mittariston avulla on helppo seurata, todentaa ja ennakoida henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoimintanne avainlukuihin.
Kysy lisää!


MYSTERY SHOPPING 

Mystery shopping on tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön kehitystä. Mystery shopping paljastaa, toteutuvatko asiakaslupaukset ja toimitaanko eri toimipisteissä halutun palvelukonseptin mukaisesti.Mystery shopping on yksi tehokkaimmista myynnin ja palveluprosessin laatumittareista. Loistava tapa ymmärtää, miten kuluttaja kokee tuotteesi, palvelusi, tarinasi ja brändisi – fyysisessä kohtaamisessa.
Kysy lisää!


KULUTTAJAYMMÄRRYS 

Perustuuko kohderyhmätuntemuksesi mutuun vai tutkittuun tietoon? Millaisille ihmisille uusi tuote kannattaa lanseerata? Onko motiivi- tai arvopohjainen segmentointi tehokkaampi tapa kohderyhmien määrittelyssä kuin demografiat? Miten brändisi käyttäjät eroavat kilpailevan brändin käyttäjistä?Oli tarpeesi sitten nykyasiakkaiden parempi tunteminen, potentiaalisten asiakkaiden kartoitus tai asiakaskunnan segmentointi, meiltä löytyy ratkaisu.
Kysy lisää!


BRÄNDITUTKIMUKSET 

Mitä pitää tehdä, että saadaan lisää myyntiä? Mihin ostoprosessin vaiheeseen brändisi myynti tyssää? Mitkä ovat oston esteet? Mikä on brändisi kilpailuetu suhteessa kilpailijoihin? Mitä brändistäsi puhutaan verkossa? Asetatko brändillesi tavoite-KPI:t, mutta seuranta puuttuu?Bränditutkimukset räätälöidään aina asiakaskohtaisesti. Saat täsmävastauksia täsmäongelmiisi, etkä maksa turhasta. Pysyt kartalla brändisi kyvykkyydestä suhteessa kilpailijoihin.
Kysy lisää!


SIVUSTOTUTKIMUKSET 

Miksi ostajat katoavat verkkokaupastasi aina tietyssä ostoprosessin vaiheessa? Löytävätkö potentiaaliset asiakkaat sivuiltasi etsimänsä tiedot? Onko sivustosi asiakasystävällinen vai oston este?Sivustotutkimukset täydentävät verkkoanalytiikasta saatavaa dataa ja kertovat mitä on lukujen takana. Sivustotutkimuksilla voidaan myös selvittää, millaisia ihmisiä sivustollasi käy.
Kysy lisää!


MAINONNAN TOIMIVUUS 

Ymmärtääkö kohderyhmä mitä mainonnallasi halutaan kertoa? Meneekö mainontasi kilpailijan piikkiin? Miten kohderyhmä suhtautuu mainontaasi? Kannattaisiko tehdä esitesti eikä testata uuden mainonnan linjan toimivuutta vasta ostetussa mediassa? Eikö mainontasi ROI ole riittävä?Mainonnan esi- ja jälkimittaukset varmistavat, että mainoseurosi eivät mene hukkaan.
Kysy lisää!

Ota tutkimusasioissa yhteyttä:
Pia Kari
Tutkimusjohtaja
050 357 5552

Johanna Toivonen
Insight Director
050 555 0455

sähköpostit muotoa etunimi.sukunimi@mediatoimistovoitto.fi

Tilaa uutiskirje

Ajankohtaiset uutiset kätevästi sähköpostiin kerran kuukaudessa.

Uutiskirje tilattu onnistuneesti.
Virhe tilauksessa

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje