Sosiaalinen media

Sosiaaliseen mediaan syntyy jatkuvasti uusia vaikuttamiskanavia ja -ratkaisuja. Vaihtoehtoja riittää niin mainosmuodoissa, kohderyhmissä kuin luovissa ratkaisuissa. Asiantuntijamme auttavat sinua valitsemaan tavoitteitasi parhaiten tukevat ratkaisut sekä kehittämään uusia ja innostavia toteutuksia. Saat laajasti tukea somestrategian suunnittelusta ja kanavien roolituksesta mainonnan ja sisältöjen suunnitteluun, tuotantoon, testaukseen ja seurantaan

Kuinka kohderyhmä tavoitetaan somessa kustannustehokkaasti

Miten somemainonnasta saa tuloksellisempaa

Miten toteuttaa uudenlaista ja vaikuttavaa somesisältöä

Somepaketit

Voit valita tarpeisiisi sopivan sosiaalisen median palvelupaketin useasta vaihtoehdosta. Halusitpa sosiaalisen median mainontaa pienehkönä kampanjakokonaisuutena tai sosiaalisen median strategian sisällöntuotantoineen päivineen. Sinä päätät, me toteutamme.

Koulutukset ja workshopit

Tarjoamme laajan kattauksen tarpeiden mukaan räätälöityjä koulutuksia. Koulutukset sisältävät yksinkertaisimmillaan hands-on-ohjausta sosiaalisen median mainonnasta vastaaville, jotka kaipaavat terävöittämistä tehokkaamman somemainonnan toteuttamiseen. Workshopeissa ideoimme yhdessä niin kanava- kuin sisältöstrategiaa tuloksellisemman somemainonnan perustan valamiseksi.

Sisällöntuotanto

Suunnittelemme ja toteutamme myös sisältöjä ja niiden versiointia eri somekanaviin. Sisällöntuottajillamme on valtava määrä tietoa eri toimialojen ja kanavien do’s and don’tseista. Saat kanavaoptimoitua somesisältöä saman katon alta kuin mainontaa – lopputuloksena entistä ketterämpi ja kustannustehokkaampi tapa toteuttaa sosiaalisen median mainontaa.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Datan Visualisointi

Jatkuva reaaliaikainen raportointi on tiedolla johdetun markkinoinnin kulmakivi. Raportointi antaa kokonaiskuvan markkinoinnin toimenpiteiden vaikutuksista. Visualisoitu data helpottaa tulosten seuraamista ja toimenpiteiden tehostamista.

Lue Lisää

Strategia

Strategisen ajattelumme viitekehyksenä on asiakaspolku. On tärkeää tuntea eri kohderyhmien asiakaspolut, jotta voimme kehittää jokaista asiakaskohtaamista asiakaspolun varrella. Hankkia uusia asiakkuuksia ja kasvattaa nykyisiä. Kaiken tekemisen tulee perustua tavoitteisiin, ja jokaisella tavoitteella on oltava mittari.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje