Online-mainonta

Online-mainonnan suunnittelu ponnistaa liiketoiminnasta johdetuista tavoitteista, jotka jalkautetaan suunnittelusta ostotapaan, mainonnan muotoihin, sisältösuosituksiin ja optimoinnin algoritmeihin.

Millaisella online-mainonnalla kohderyhmää kannattaa puhutella

Milloin volyymin lisäys ei kasvata enää tehoa

Mikä online-mainonnan ostotapa tukee parhaiten tavoitteita

Online-mainonnan osaamisryhmästämme saat sekä laaja-alaista näkemyksellisyyttä että eri osa-alueiden syväosaamista. Muokkaamme tiimejä aina tarpeen mukaan.

Hyödynnämme tavoitteesta riippuen eri mainonnan muotoja, kuten display, natiivi, video, vaikuttajamarkkinointi sekä sisältömarkkinointi. Samoin kuin ostamisen muotoja eli ohjelmallista ostamista, suoraostoja, median omia alustoja ja kumppanitoimenpiteitä.

Painotamme datan ja teknologioiden hyödyntämistä. Tuloksekkaan suunnittelun tukena ovat älykkäät, reaaliaikaiset kohdennus- ja raportointimallit ja aidosti tavoitteita vasten toimiva optimointi. Maksimoimme kustannustehokkuutta automatisoimalla manuaalista työstä; koneoppiminen ja tekoäly hoitavat tehtävät, joista ne selviytyvät ihmismieltä paremmin.

Toimimme läheisenä kumppaninasi tarpeittesi mukaisella työskentelymallilla. Korostamme avointa kommunikointia, jatkuvaa kehittämistä ja innovointia, rohkeaa testaamista ja 100 %:sta läpinäkyvyyttä

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Offline-mainonta

Perinteisillä mediakanavilla on edelleen vahva rooli, mutta raja online- ja offline-medioiden välillä hämärtyy. Ulkomainonnassa hyödynnetään dataa, sanoma- ja aikakauslehdet laajenevat digisisältöihin ja audiota kulutetaan monin eri tavoin. Asiantuntijamme hallitsevat kaikki uudet mahdollisuudet.

Lue Lisää

Strategia

Strategisen ajattelumme viitekehyksenä on asiakaspolku. On tärkeää tuntea eri kohderyhmien asiakaspolut, jotta voimme kehittää jokaista asiakaskohtaamista asiakaspolun varrella. Hankkia uusia asiakkuuksia ja kasvattaa nykyisiä. Kaiken tekemisen tulee perustua tavoitteisiin, ja jokaisella tavoitteella on oltava mittari.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje