Offline-mainonta

Offline sisältää yhä useammin samoja mahdollisuuksia kuin online.

Miten ulkomainontaa voidaan tehostaa datalla

Millä liikkuvan kuvan kanavilla kohderyhmä tavoitetaan

Miltä brändi kuulostaa eri kanavissa

Miten asiakaskokemusta voidaan parantaa fyysisissä myymälöissä digitaalisuuden avulla. Perinteinen mediaryhmäjaottelu on menettänyt merkityksensä. Liikkuvan kuva voimaa hyödynnetään lineaarisen television lisäksi niin verkossa, markkinoijan omissa kanavissa, ulkomainonnassa kuin elokuvateattereissa. Audiolla vaikuttamisen kanavavalikkoon ovat nousseet mm. Spotify, podcastit sekä äänimainonta kauppakeskuksissa ja myymälöissä.

Spottimainonnan rinnalle on tullut uusia mahdollisuuksia erilaisista non-spot-ratkaisuista aina monikanavaisiin sisältöyhteistöihin. Printissä lukijoita houkutellaan ajankohtaisilla online-sisällöillä. Ulkomainonta uudistuu ja digitalisoituu vauhdilla. Elokuvateatterit tarjoavat näytejakeluja, interaktiivisia mainospintoja ja leffapelillä aktivointeja.

Asiantuntijamme seuraavat tiiviisti uusia mahdollisuuksia, arvioivat niiden toimivuutta ja auttavat valitsemaan tavoitteita tukevat vaihtoehdot.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Online-mainonta

Digitaalisen markkinoinnin kenttä ja sen vaatimukset ovat valtavat. Onnistuminen edellyttää lainalaisuuksien ja vaikutussuhteiden tuntemista sekä tasapainoilua volyymin kasvatuksen ja tehokkuuden maksimoinnin välillä.

Lue Lisää

Strategia

Strategisen ajattelumme viitekehyksenä on asiakaspolku. On tärkeää tuntea eri kohderyhmien asiakaspolut, jotta voimme kehittää jokaista asiakaskohtaamista asiakaspolun varrella. Hankkia uusia asiakkuuksia ja kasvattaa nykyisiä. Kaiken tekemisen tulee perustua tavoitteisiin, ja jokaisella tavoitteella on oltava mittari.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje