Offline sisältää yhä useammin samoja mahdollisuuksia kuin online.
Miten ulkomainontaa voidaan tehostaa datalla
Millä liikkuvan kuvan kanavilla kohderyhmä tavoitetaan
Miltä brändi kuulostaa eri kanavissa
Miten asiakaskokemusta voidaan parantaa fyysisissä myymälöissä digitaalisuuden avulla. Perinteinen mediaryhmäjaottelu on menettänyt merkityksensä. Liikkuvan kuva voimaa hyödynnetään lineaarisen television lisäksi niin verkossa, markkinoijan omissa kanavissa, ulkomainonnassa kuin elokuvateattereissa. Audiolla vaikuttamisen kanavavalikkoon ovat nousseet mm. Spotify, podcastit sekä äänimainonta kauppakeskuksissa ja myymälöissä.
Spottimainonnan rinnalle on tullut uusia mahdollisuuksia erilaisista non-spot-ratkaisuista aina monikanavaisiin sisältöyhteistöihin. Printissä lukijoita houkutellaan ajankohtaisilla online-sisällöillä. Ulkomainonta uudistuu ja digitalisoituu vauhdilla. Elokuvateatterit tarjoavat näytejakeluja, interaktiivisia mainospintoja ja leffapelillä aktivointeja.
Asiantuntijamme seuraavat tiiviisti uusia mahdollisuuksia, arvioivat niiden toimivuutta ja auttavat valitsemaan tavoitteita tukevat vaihtoehdot.
Tutustu myös:
Online-mainonta
Digitaalisen markkinoinnin kenttä ja sen vaatimukset ovat valtavat. Onnistuminen edellyttää lainalaisuuksien ja vaikutussuhteiden tuntemista sekä tasapainoilua volyymin kasvatuksen ja tehokkuuden maksimoinnin välillä.
Lue LisääStrategia
Strategisen ajattelumme viitekehyksenä on asiakaspolku. On tärkeää tuntea eri kohderyhmien asiakaspolut, jotta voimme kehittää jokaista asiakaskohtaamista asiakaspolun varrella. Hankkia uusia asiakkuuksia ja kasvattaa nykyisiä. Kaiken tekemisen tulee perustua tavoitteisiin, ja jokaisella tavoitteella on oltava mittari.
Lue Lisää