Kansainvälinen markkinointi

Kansainvälisen markkinoinnin osaamista tarvitaan niin maailman markkinoille lähtiessä kuin maailmalta tultaessa.

Mihin mediabudjetti riittää, tavoittaako kiinalaiset Googlella

Sopiiko viesti kohdekulttuuriin

Toimiiko Nordic-tasoinen kohderyhmämäärittely Suomessa

Olemme suomalaisten yritysten luottokumppani maailmalla ja toimimme kansainvälisten markkinoijien asiantuntijana Suomessa. Täysin itsenäisenä toimijana voimme valita ketjuriippumattomasti kullakin markkinalla tavoitteisiisi parhaiten sopivan kumppanin tai kumppanit. Olemme luoneet vuosien mittaan vahvan kansainvälisen verkoston, jonka kanssa työskentelemme tiiviisti päivittäin.

Saat kauttamme kansainvälisillä markkinoilla kaikki samat palvelut kuin Suomessa – myös tutkimukset, analytiikan ja reaaliaikaisen raportoinnin. Globaalien mediajättien ohella evaluoimme markkinakohtaisesti myös lokaalit kanavat ja optimoimme tarpeisiisi parhaiten sopivan kanavayhdistelmän. Kohderyhmämääritys, kanavastrategia, viestin sopivuus kohdekulttuuriin ja kustannustehokkuus ovat kaikki asioita, joiden merkitys korostuu, mitä suuremmasta markkinasta on kyse.

Kansainväliset markkinoijat ottavat meihin yhteyttä, kun he kaipaavat Suomen markkinalle asiantuntevaa ja näkemyksellistä kumppania. Mikäli EMEA- tai Nordic-strategia ei sellaisenaan istu suomalaisten kuluttajien hurmaamiseen, autamme ymmärtämään paikallisia erityispiirteitä ja tuomaan esiin eroja myös Pohjoismaiden välillä. Autamme myös materiaalien lokalisoinnissa ja some-tuotannoissa.

Voiton kumppanina välttää harha-askeleet maailmalla ja karistaa vinot stereotypiat datan voimin.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Datan Visualisointi

Jatkuva reaaliaikainen raportointi on tiedolla johdetun markkinoinnin kulmakivi. Raportointi antaa kokonaiskuvan markkinoinnin toimenpiteiden vaikutuksista. Visualisoitu data helpottaa tulosten seuraamista ja toimenpiteiden tehostamista.

Lue Lisää

Strategia

Strategisen ajattelumme viitekehyksenä on asiakaspolku. On tärkeää tuntea eri kohderyhmien asiakaspolut, jotta voimme kehittää jokaista asiakaskohtaamista asiakaspolun varrella. Hankkia uusia asiakkuuksia ja kasvattaa nykyisiä. Kaiken tekemisen tulee perustua tavoitteisiin, ja jokaisella tavoitteella on oltava mittari.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje