Hakukonemarkkinointi

Suunnittelemme kokonaisuuden, jossa maksetun ja orgaanisen hakukonenäkyvyyden suhde toimii kustannustehokkaimmalla tavalla.

Hakukonemainonta

Miten asiakkaat tavoitetaan silloin, kun he etsivät tietoa tuotteista tai palveluista

Miten hakusanamainonta kannattaa kohdistaa

Millainen hakusanamainonta tuottaa kuumimmat liidit

Hakukonemainonnalla (SEA) tarkoitetaan mainontaa hakukoneissa (esim. Google, Bing, Yahoo). Mainokset kohdennetaan avainsanoilla, ja potentiaaliset asiakkaat tavoitetaan juuri sillä hetkellä, kun he etsivät tietoa tuotteista tai palveluista.

Hakukonemainonnan tekeminen lähtee aina asiakkaan tarpeista ja tavoitteista. Määrittelemme yhdessä mainonnan tavoitteet ja mittarit, jotka ohjaavat kaikkea toimintaa. Käytämme tukena analytiikkaa, ja optimoimme mainontaa analysoimalla mainosinteraktion jälkeistä käyttäytymistä.

Hakusanamainonnan spesialistimme tuntevat Googlen tuotteet, uusimmat ominaisuudet ja suositukset. Kokeilemme rohkeasti uusia ratkaisuja, hyödynnämme mainonnan automaatiota ja kehitämme hakusanamainontaa.

Hyvät yhteydet takaavat myös sen, että pystymme seuraamaan asiakkaidemme toimialojen benchmark-lukuja ja mainonnan trendejä. Voimme myös tarjota Googlen uusia beta-ominaisuuksia asiakkaille ensimmäisten joukossa.

Hakukoneoptimointi

Miten kehittää sivustoa niin, että asiakkaat löytävät sinne helposti

Millainen sisältö kasvattaa liikennettä sivustolle

Millä teknisillä muutoksilla konversiota voidaan parantaa

Hakukoneoptimoinnilla (SEO) tarkoitetaan verkkosivuston teknistä ja sisällöllistä kehittämistä niin, että asiakkaat löytävät sivustolle mahdollisimman helposti.

Hakukoneoptimoinnilla varmistetaan, että sivustolla ei ole teknisiä ongelmia, jotka estävät indeksoitumisen hakukoneissa. Lisäksi varmistetaan, että sivustolla on hakukoneliikennettä tukevaa sisältöä ja että se on optimaalisessa muodossa. Optimointi paljastaa mahdollisen tarpeen uusille sisällöille ja kertoo, miten sivusto pärjää kilpailijoihin verrattuna.

Hakukoneoptimointi on tehokkainta jatkuvana prosessina, jossa hakukonenäkyvyyttä tarkastellaan kokonaisuutena yhdessä maksetun mainonnan kanssa. Sivuston sisältöjen ja elementtien optimointi tehostaa myös maksettua mainontaa. Kun sivuston luonnollinen näkyvyys pidetään kunnossa, mainonnassa ei makseta turhasta.

Jatkuvaan prosessiin sisältyy konversio-optimointi. Varmistamme paitsi liikenteen ohjaamisen, myös sen hyödyntämisen tavoitteiden mukaisesti.

Sisällöntuotannon asiantuntijamme auttavat sekä hakukoneelle että käyttäjälle optimoidun sisällön tuotannossa.

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Sivustoanalytiikka

Sivustoanalytiikalla opitaan ymmärtämään paremmin sivustolla kävijöiden tarpeita ja sivuston toimivuuteen vaikuttavia tekijöitä. Sen avulla kehitetään verkkosivustoa ja kasvatetaan markkinointitoimenpiteiden tehokkuutta.

Lue Lisää

Mallinnukset

Mallinnusten avulla todennetaan asiakaspolun eri kosketuspisteiden vaikutukset konversioon ja tunnistetaan myyntiin sekä liiketoiminnan avainmittareihin vaikuttavia tekijöitä. Tuloksia hyödynnetään markkinointitoimenpiteiden tehostamisessa ja investointien allokoinnissa.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje