Datan hallinta

Datan valinta, kerääminen, varastointi ja hyötykäyttö määritellään datastrategiassa.

Mikä data on oleellista liiketoiminnalle

Miten dataa kerätään, hallitaan rikastetaan ja hyödynnetään

Millaista teknologiaa tarvitaan

Datalla johdetun markkinoinnin perustana toimii hyvin suunniteltu tiedon hallinta. Hyvin suunniteltu datastrategia mahdollistaa sujuvan datan keräämisen, varastoinnin ja sen segmentoinnin hyötykäyttöön.

Asiantuntijamme auttavat sinua oman datan hyödyntämisessä liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti. Kanssamme löydät keinot rikastaa tietoa toisen- ja kolmannen osapuolen datalla. Varmistamme että data on kategorisoitu skaalautuvasti ymmärrettävään muotoon ja tuottaa arvoa liiketoimintaan.

Suunnitelmallisesti jalostettu data mahdollistaa entistä kohdennetumman mainonnan eri segmenteille, jolloin voidaan tarjota relevantimpaa sisältöä asiakkaille heidän tarpeidensa mukaan.

Data management platform (DMP) auttaa tiedon hallinnassa ja eri osapuolten datan yhdistämisessä. DMP tarjoaa myös suoraviivaisen reitin tiedon jalkauttamiseen mainontaan. Autamme sinua teknologiavalinnoissa ja suunnittelusta aina käytännön toimenpiteisiin ast

Ota yhteyttä

Tutustu myös:

Mallinnukset

Mallinnusten avulla todennetaan asiakaspolun eri kosketuspisteiden vaikutukset konversioon ja tunnistetaan myyntiin sekä liiketoiminnan avainmittareihin vaikuttavia tekijöitä. Tuloksia hyödynnetään markkinointitoimenpiteiden tehostamisessa ja investointien allokoinnissa.

Lue Lisää

Datan visualisointi

Jatkuva reaaliaikainen raportointi on tiedolla johdetun markkinoinnin kulmakivi. Raportointi antaa kokonaiskuvan markkinoinnin toimenpiteiden vaikutuksista. Visualisoitu data helpottaa tulosten seuraamista ja toimenpiteiden tehostamista.

Lue Lisää

Aiheesta lisää

Tilaa Voiton uutiskirje

Ajankohtaiset insightit ja uutiset kätevästi suoraan sähköpostiin kerran kuukaudessa

Ei kiitos

Hups!

Uutiskirjeen tilaus ei onnistunut, yritä myöhemmin uudelleen

Sulje

Kiitos!

Uutiskirje tilattu onnistuneesti

Sulje