Evidens on nyt osa Voittoa – millaista uutta osaamista saat tiimiisi

1.2.2018

Asiakas- ja henkilöstökokemuksen tutkimiseen erikoistunut Evidens Oy on 1.2. alkaen osa Voittoa. Kaikki Evidensin tutkijat ja asiantuntijat kuuluvat nyt Voiton lähes 40 asiantuntijan tiimiin.

Insight Director Johanna Toivosella on vankkaa asiantuntemusta henkilöstö- ja asiakaskokemusten kehittämiseen liittyvistä tutkimuksista sekä yrityskulttuuri- ja bränditutkimuksista. Johanna on kasvattanut osaamistaan tutkimusmaailmassa yli 15 vuoden ajan. Ymmärrystä on kertynyt myös mm. ICT-alan myynnistä ja markkinoinnista.

”Asiakas- ja henkilöstökokemus on tärkeä osa yrityksen liiketoiminnan kehitystä ja kasvua. Mitä paremmin asiakas- ja henkilöstökokemusta johdetaan, sitä paremmat mahdollisuudet markkinoinnilla on onnistua.

Evidensin kehittämät tutkimuspalvelut liiketoiminnan kehittämiseen täydentävät hienosti Voiton 360-markkinointiajattelua. Business Insight -mittaristomme avulla voimme seurata myös henkilöstö- ja asiakastoimenpiteiden vaikutuksia liiketoiminnan avainlukuihin.”

 

”Mitä paremmin asiakas- ja henkilöstökokemusta johdetaan, sitä paremmat mahdollisuudet markkinoinnilla on onnistua.”

 

Insight Manager Hanna Halmela on erikoistunut asiakaskokemusta kehittäviin tutkimuksiin, kuten Mystery shoppingiin. Mystery shopping on tutkimusmenetelmä, joka mittaa palvelun laatua ja tukee henkilöstön osaamisen kehittämistä. Se paljastaa miten asiakaslupaukset toteutuvat ja toimitaanko eri toimipisteissä halutun palvelukonseptin mukaisesti.

”Mystery shopping täydentää Voiton omnikanavaista suunnitteluprosessia omien kanavien mittaamisen osalta. Mystery shopping on loistava tapa ymmärtää, miten asiakas kokee yrityksen tuotteen, palvelun, tarinan ja brändin. On mielenkiintoista päästä tekemään asioita vieläkin laajemmalla näkökulmalla ja oppia paljon uutta uusilta kollegoilta.”

Project coordinator Essi Eloholma-Tuura koordinoi tutkimusprojekteja. Essin tehtäviin kuuluu myös some-markkinointia, lomakkeiden koodausta sekä tutkimustulosten presentointia. Kultturialan koulutus ja aiempi kokemus ravintola-alan asiakaspalvelutyöstä antavat tuoretta näkökulmaa tutkimustehtäviin.

”Todella hyvät fiilikset, kun Evidens on nyt osa Voittoa. Kiinnostavaa päästä näkemään, mitä tapahtuu, kun Voiton ja Evidensin osaaminen yhdistyy – varsinkin, miten Mystery shoppingia voidaan kehittää vieläkin ylivertaisemmaksi!”

Technical Manager Antti Tjäderhane vastaa pääasiassa raportoinnin teknisestä toteutuksesta, kehittämisestä ja automatisoinnista. Voitto tarjoaa jatkossa asiakkaiden käyttöön uuden dashboardin, joka kokoaa kaikki keskeiset tutkimustulokset selkeään ja helposti tarkasteltavaan muotoon.

”Dashboard palvelee asiakkaita monitasoisesti. Ylin johto näkee tärkeimmät liiketoiminnan mittarit yhdellä silmäyksellä ja markkinointi pääsee tarkastelemaan tuloksia tarkemmalla tasolla. Dashboardin avulla voimme jatkossa luoda asiakkaille täysin uudenlaisia tutkimuskokonaisuuksia. Odotan innolla tulevaisuutta, jossa voin olla mukana nostamassa Voittoa seuraavalle tasolle.”

Haluatko kehittää liiketoimintaasi tutkimustiedon avulla? Tutustu Voiton tutkimustarjontaan kokonaisuudessaan täällä .