Estrella ja Voitto aloittavat yhteistyön

7.5.2020

Estrella ja Voitto aloittivat yhteistyön tämän vuoden maalikuussa lopputulemana globaalia mediatoimistokilpailutusta, johon osallistui yhteensä 22 maata. Estrella Suomi on osa Intersnack Groupia, joka on yksi suurimmista eurooppalaista snackstoimijoista.

”Olemme haastajabrändi kansainvälisellä twistillä suomalaisessa snacks-markkinassa. Tavoitteemme on kasvattaa koko snacks-markkinaa Kaikessa tekemisessämme näkyy Ilon Tähden -sloganimme, joka kuvaa tapaamme kannustaa suomalaisia nauttimaan hyvistä hetkistä –  ja herkuttelu on keskeinen osa nautiskelua.” kertoo Managing Director Christel Lundström Estrellalta.

Rakennamme yhdessä markkinointiin kokonaisuuden, joka sisältää ulkomainontaa, digitaalisia toimenpiteitä eri kanavissa, somea ja vaikuttajayhteistyötä”, kertoo Voiton Estrella-tiimin vetäjä, Client Director Päivi Muraja. ”Tiimimme on aivan innoissaan yhteistyöstä – huippuasiakas, kiinnostava brändi ja laadukkaat tuotteet. Vaikka taustalla on saksalainen perheyritys, voimme tehdä lokaalisti Suomessa juuri tänne sopivia toimenpiteitä.

Estrella on Suomessa haastajabrändi, jolla on kovat kasvutavoitteet. Koko tuoteryhmälläkin on vielä kasvupotentiaalia verrattuna muihin Pohjoismaihin.

Perinteisten peruna- ja muotosnacksien rinnalle Estrella on tuonut uudet proteiinipitoiset ja vähärasvaisemmat Linssisipsit jotka ovat paitsi terveellisiä myös herkullisia – 100 % makua. Estrella on tämän kategorian edelläkävijä Suomessa; uutuudet houkuttelevat myös uudenlaisia kuluttajia snacksien pariin.

Estrellan tavoitteena on muuttaa kaikki pakkaukset kierrätettäviksi vuoteen 2025 mennessä. Vastuulliset valinnat ovat läsnä läpi tuotantoketjun.