Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 13.8.2020 Vain muutos on pysyvää Alkusyksy on perinteisesti uuden aloittamisen aikaa. Myös me olemme pian uuden edessä, kun Voitto sulautuu Dagmariin 1.9.2020. Sulautuminen on enemmän
Kategoriat analytiikka, brändin kehittäminen, data, raportointi, strategiaKirjoitettu 13.8.2020 Visit Kotka-Hamina ja Voitto kehittävät Etelä-Kymenlaakson matkailua datan voimin Miten saada kaikki oleellinen data kaikkien käyttöön yhdellä näkymällä? Visit Kotka-Hamina ja Voiton dashboard-asiantuntijat kehittivät yhdessä työkalun, joka auttaa johtamaan
Kategoriat brändin kehittäminen, mainonnan toimivuus, tutkimusKirjoitettu 4.6.2020 Snellmanin Lihanjalostus kehittää mainontansa toimivuutta pitkäjänteisellä mainonnan tutkimuksella Snellman on mitannut mainontansa toimivuutta jo usean vuoden ajan Voiton tutkimusten avulla. Markkinointi- ja viestintäjohtaja Tommi Forsin mukaan tutkimukset ovat
Kategoriat brändin kehittäminen, mainonnan toimivuus, tutkimusKirjoitettu 4.6.2020 Mainonnan tutkimukset vaikuttavuuden optimointiin ja brändin johdonmukaiseen kehittämiseen Voitto suunnittelee ja toteuttaa asiakkailleen mainonnan tutkimuksia ja kampanjamittauksia. Niiden avulla optimoidaan mainonnan luovia toteutuksia sekä mitataan kampanjoiden onnistumista ja
Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 4.6.2020 Markkinoija, sinun hetkesi on nyt Edellisessä blogitekstissään Market Insight Managerimme Teemu Lukkari pohti markkinoinnin sisältöä. Nyt hän haastaa meitä miettimään, miten markkinointi voi ilmentää ja
Kategoriat mediaKirjoitettu 7.5.2020 Estrella ja Voitto aloittavat yhteistyön Estrella ja Voitto aloittivat yhteistyön tämän vuoden maalikuussa lopputulemana globaalia mediatoimistokilpailutusta, johon osallistui yhteensä 22 maata. Estrella Suomi on osa