Kategoriat media, offlineKirjoitettu 12.12.2019 Se ei pelaa, joka pelkää Kaikki kolme isoa tv-toimijaa ovat nyt julkistaneet hintansa ja myyntiehtonsa ensi vuodelle – on siis pienen yhteenvedon ja tuumauksen paikka.
Kategoriat asiakaskokemus, brändin kehittäminen, kohderyhmäymmärrys, media, strategia, tutkimusKirjoitettu 12.12.2019 Brändi <3 asiakaskokemus <3 data Pitkään kohkattu japanilainen lifestyle-ketju Muji avasi Euroopan lippulaivamyymälänsä Kampin kauppakeskukseen marraskuun alkupuolella. Helsingin Sanomat kirjoitti avajaisviikolla: ”Japanilaisen Muji-kauppaketjun maine perustuu
Kategoriat analytiikka, brändin kehittäminen, data, raportointi, sivustoanalytiikkaKirjoitettu 21.11.2019 Data ohjaa ja neuvoo Etelä-Karjalan matkailua goSaimaa on Etelä-Karjalan kuntien ja matkailuyritysten omistama yhtiö, jonka tehtävänä on edistää Saimaan matkailua Lappeenrannan ja Imatran seutukunnissa markkinoimalla maakunnan
Kategoriat analytiikka, data, media, online, raportointiKirjoitettu 21.11.2019 Tekoälyinnovaatio kasvattaa Voiton asiakkaiden markkinoinnin tehoa Digimarkkinoinnin toteuttamiseen liittyy paljon manuaalista työtä, joka vie resursseja ja lisää inhimillisen virheen mahdollisuutta. Tekoälyn avulla näitä töitä voidaan automatisoida
Kategoriat kohderyhmäymmärrys, media, strategia, tutkimusKirjoitettu 21.11.2019 Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä? Futuristi ja yrittäjä Gustaf Josefsson esitteli Sanoman lokakuisessa Get tomorrow -tilaisuudessa käsitteen VUCA. Se on akronyymi sanoista Volatility, Uncertainty, Complexity
Kategoriat brändin kehittäminen, kansainvälinen markkinointi, kohderyhmäymmärrys, media, tutkimusKirjoitettu 7.10.2019 Proof Advisory on uusi kaupallistamisen kumppani B2B-yrityksille Salomaan yhtiöperheeseen, johon Voittokin kuuluu, perustetaan uusi yhtiö. Proof Advisory keskittyy B2B-yritysten kaupallistamiseen, tuotteistamiseen, kansainvälistymiseen, myyntiin ja markkinoille vientiin. Idea