Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 5.12.2017 Tähtäimessä kokonaisvaltainen ja yhdenmukainen 360-asiakaskokemus Voiton Insight Day’n seminaariosuuden pääpuhuja oli Moira Clark, Henley Business School’in strategisen markkinoinnin professori ja Henley Centre for Customer
Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 17.11.2017 Voitto Insight Dayn tunnelmia Katso kuvakooste Voiton Insight Dayn seminaariosuudesta ja illan jatkobileistä. Kiitos kaikille mukana olleille!
Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 11.10.2017 Stressivapaa Saimaa matkailumaailman kartalle Saimaan alueesta kansainvälisesti halutuin kohde Lapin ja pääkaupunkiseudun rinnalle. Etelä-Karjalan ja muun Saimaan alueen matkailutuotteita ja -palveluja sekä matkailumarkkinointia ryhdytään nyt
Kategoriat analytiikkaAvainsanat CaseKirjoitettu 25.9.2017 Vaaleanpunaiset Valtra-traktorit taistossa rintasyöpää vastaan Voiton Valtralle toteuttama sosiaalisen median seuranta kattaa Valtran some-tilejä eri kanavissa ja eri maantieteellisillä markkinoilla. Säännöllinen raportointi tarjoaa kokonaiskatsauksen eri kanavien KPI-mittareiden
Kategoriat analytiikkaAvainsanat CaseKirjoitettu 22.9.2017 Asiakastieto tiikeriloikkasi oman datan hyödyntämisessä Suomen Asiakastieto Oy on Suomen johtavia yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalvelujen toimittajia. Asiakastiedolla on runsaasti omaa dataa, jota
Kategoriat Uncategorized @fiAvainsanat VoittolaisetKirjoitettu 22.9.2017 Digissä tekniikka tuo kilpailukykyä, sisältö kilpailuetua Miksi analyytikon katse kannattaa kääntää tulevaisuuteen? Miten 360-digiajattelu näkyy kivijalkakaupoissa? Millainen sisältö tuo nyt tuloksia? Esittelemme voittolaisista neljä digiasiantuntijaa, joissa