Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 21.10.2016 Yliopiston Apteekki valitsi kumppanikseen Voiton Yliopiston Apteekki ja Voitto aloittivat yhteistyön kuluvan vuoden alussa. Kumppanuus on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. ”Kilpailutimme mediatoimistot ja päädyimme Voittoon, koska he
Kategoriat Uncategorized @fiKirjoitettu 21.10.2016 Helsingin yliopisto Voittoon! Helsingin yliopisto järjesti digitaalisen markkinoinnin toimiston kilpailutuksen keväällä 2016. Valintakriteereinä olivat ennen kaikkea ehdotuksen toteutettavuus, tehokkuus, strategialähtöisyys, digilähtöisyys sekä kohderyhmä-
Kategoriat YleinenAvainsanat CaseKirjoitettu 30.9.2016 Valtra-traktori – tuo ulkoruokinnassa oleva perheenjäsen ”Meillä oli tarvetta kokonaisvaltaiseen digiraportointiin ja otimme yhteyttä Voittoon. Toimimme monilla markkinoilla globaalisti ja Valtran asema eri markkinoilla vaihtelee suuresti.
Kategoriat YleinenAvainsanat CaseKirjoitettu 20.9.2016 Ehrmann saa sinutkin jodlaamaan! Saksalainen meijeri Ehrmann on aloittanut yhteistyön Voiton kanssa keväällä. Nyt on pohjatyö tehty, ja mainonta on alkanut näkyä kuluttajille liikkuvan
Kategoriat Uncategorized @fiAvainsanat someKirjoitettu 12.9.2016 Onko some-tarjontamme jo sinulle tuttu? Voitto tarjoaa asiakkailleen tarpeen mukaan räätälöitäviä Some-tekemisen paketteja. ”Pakettien rakentamisessa lähdetään aina asiakkaan tarpeista: toiset asiakkaat tarvitsevat some-palveluja sisältöteemojen suunnittelusta
Kategoriat YleinenAvainsanat CaseKirjoitettu 18.3.2016 Etra tutki asiakaskokemusta ja sai työkaluja verkkokaupan uudistukseen Etola-yhtiöihin kuuluva Etra Oy on suomalainen teknisen kaupan erikoisliike, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman teollisuustuotteita ja palveluita. Etra toteutti Voiton