Kategoriat analytiikka, brändin kehittäminen, data, raportointi, sivustoanalytiikkaKirjoitettu 21.11.2019 Data ohjaa ja neuvoo Etelä-Karjalan matkailua goSaimaa on Etelä-Karjalan kuntien ja matkailuyritysten omistama yhtiö, jonka tehtävänä on edistää Saimaan matkailua Lappeenrannan ja Imatran seutukunnissa markkinoimalla maakunnan
Kategoriat analytiikka, data, media, online, raportointiKirjoitettu 21.11.2019 Tekoälyinnovaatio kasvattaa Voiton asiakkaiden markkinoinnin tehoa Digimarkkinoinnin toteuttamiseen liittyy paljon manuaalista työtä, joka vie resursseja ja lisää inhimillisen virheen mahdollisuutta. Tekoälyn avulla näitä töitä voidaan automatisoida
Kategoriat kohderyhmäymmärrys, media, strategia, tutkimusKirjoitettu 21.11.2019 Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä? Futuristi ja yrittäjä Gustaf Josefsson esitteli Sanoman lokakuisessa Get tomorrow -tilaisuudessa käsitteen VUCA. Se on akronyymi sanoista Volatility, Uncertainty, Complexity
Kategoriat brändin kehittäminen, kansainvälinen markkinointi, kohderyhmäymmärrys, media, tutkimusKirjoitettu 7.10.2019 Proof Advisory on uusi kaupallistamisen kumppani B2B-yrityksille Salomaan yhtiöperheeseen, johon Voittokin kuuluu, perustetaan uusi yhtiö. Proof Advisory keskittyy B2B-yritysten kaupallistamiseen, tuotteistamiseen, kansainvälistymiseen, myyntiin ja markkinoille vientiin. Idea
Kategoriat asiakaskokemus, kohderyhmäymmärrys, media, strategia, tutkimusKirjoitettu 7.10.2019 Jotain uutta, jotain vanhaa – mitä kuluttaja haluaa kaupalta? Vähittäiskauppa on ollut viime aikoina taas tapetilla. Esimerkiksi Kaupan liitto ennakoi elokuisessa ulostulossaan, että jopa 40 % Suomen vähittäiskaupoista uhkaa
Kategoriat mystery shopping, tutkimusKirjoitettu 25.9.2019 F-Securen myynnin kasvua tuettiin Mystery Shoppingilla Operaattorit ovat F-Securelle tärkeitä kuluttajille suunnattujen tietoturvapakettien myyntikanavia. Myynnin kasvua tuettiin selvittämällä, kuinka aktiivisesti kuluttajille tarjotaan tietoturvaa operaattorien myymälöissä ja