Yliopiston Apteekki valitsi kumppanikseen Voiton

Yliopiston Apteekki ja Voitto aloittivat yhteistyön kuluvan vuoden alussa. Kumppanuus on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin.

”Kilpailutimme mediatoimistot ja päädyimme Voittoon, koska he osoittivat erinomaista lääketoimialan tuntemusta, innostusta ja näkemyksellisyyttä. Tavoitteenamme oli myös saada tekemistä järjestelmällisemmäksi; siinä olemme onnistuneet erinomaisesti! Voiton asiakkuuspäällikkö Camilla Silvennoinen pitää hienosti langat käsissään ja saa arjen luistamaan”, kehuu Yliopiston Apteekin markkinointipäällikkö Kristiina Vuori.

Voitto on jo päässyt toteuttamaan erittäin kiinnostavia projekteja, kuten hyvinvoinnin erikoisliike egon lanseerauksen. Ensimmäinen ego-myymälä avattiin Jumboon keväällä, jatkossa ego-myymälöitä on tarkoitus avata lisää useammalle paikkakunnalle verkkokaupan lisäksi. Lanseeraus näkyi mediassa monipuolisesti: lanseerauskampanja sisälsi mm. motiivipohjaista ja geokohdennettua ohjelmallista ostamissa verkossa, tiettyjen bussilinjojen haltuunottoa sekä tunnettuuden rakentamista liikkuvalla kuvalla.

Yliopiston Apteekilla on myös valtakunnallinen verkkoapteekki, jota kasvatetaan tulevaisuudessa edelleen muun muassa jatkuvan digitekemisen avulla.

”Tunnettuna ja vakiintuneena brändinä Yliopiston Apteekilla on etulyöntiasema luotettavana verkkoapteekkina – verkkoapteekista voi ostaa myös reseptilääkkeitä, mitä moni kuluttaja ei vielä tiedä”, kertoo Voiton asiakkuusjohtaja Päivi Muraja.

Liity postituslistalle: