Voitolla tyytyväisiä asiakkaita!

Voitto kiittää kaikkia asiakastyytyväisyystutkimukseen  vastanneita asiakkaita arvokkaasta palautteesta!  Kyselyn tulokset auttavat meitä jatkossa kehittämään edelleen toimintaamme.

Tulokset osoittavat, että Voitolla on erittäin tyytyväisiä asiakkaita!  Yleistyytyväisyys on erinomaisella tasolla, samoin mm. ammattitaito, palveluasenne, tyytyväisyys asiakasvastaavaan ja tiimiin sekä digitaalisten ja sosiaalisen medioiden osaaminen.

Asiakkaillemme tärkeimmiksi asioiksi nousivat tutkimuksessa ammattitaito, luotettavuus, yhteistyön tuloksellisuus sekä kyky kuunnella ja kartoittaa asiakkaan tarpeet.

Asiakkaiden valitsemista kymmenestä tärkeimmäksi koetusta asiasta Voitto sai erinomaisen arvosanan peräti kuudesta.  Nyt lähdemmekin kehittämään niitä neljää  ominaisuutta josta saimme ”vain” hyvän arvosanan.

Voiton asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin maaliskuussa 2012 ja sen toteutti Qualitems.

Liity postituslistalle: