Verisure Securitas Direct + Instagram = voitto

Kodin turvapalvelujen markkinajohtaja Verisure Securitas Direct toteutti Voiton kanssa Instagram-kampanjan, joka yllätti positiivisesti!

Verisure tarjoaa ammattimaisesti valvotun murto- ja palohälytysjärjestelmän, jonka voi tilata myyntipalvelusta verkossa tai puhelimitse. Liiketoiminnan tukeutuessa digitaalisiin kanaviin on kohdeyleisön tavoittaminen näissä kanavissa ensiarvoisen tärkeää.

Aiemmat kokemukset Verisuren tuloksellisesta konversio- ja motiivipohjaisesta Facebook-mainonnasta alensivat kynnystä laajentaa mainonta myös Instagramiin. Taktiselle kampanjalle haluttiin uutta yleisöä ja Instagramin kykyä tuottaa liidejä haluttin testata. Miehet olivat aktivoituneet Facebookissa naisia paremmin, joten mainonta kohdistettiin heihin. Käytetty aineisto oli taktista kuvamateriaalia ja mainoksesta ohjattiin Verisuren kampanjasivulle.

”Instagram mielletään helposti nuorten mediaksi, jossa on lifestyle -brändien fiilistelymainontaa kauniine kuvineen ja videoineen. Nyt yhdistimme ennakkoluulottomasti Verisuren, yli kaksivitosen mieskohderyhmän ja Instagramin. Kampanjaa seurattiin tiiviisti ja hyvin pian nähtiin lupaavia tuloksia”, kertoo Voiton asiakkuuspäällikkö Sini Lähdekorpi.

”Instagram-kampanja on ollut tuloksellista ja saadut yhteydenotot ovat olleet laadukkaita. Vertailujaksolla testikampanja konvertoitui Facebook-mainontaa tehokkaammin ja aiomme jatkaa Instagramin hyödyntämistä myös jatkossa. Haluamme tavoittaa ihmiset yhä moninaisemmin ja Voiton kanssa voimme helposti optimoida ja huomioida uusia kanavia liiketoiminnan tueksi”, kertoo Verisuren Digital Marketing Specialist Olli Lainto.

Liity postituslistalle: