Uudet voittolaiset esittäytyvät

Voiton markkinoinnin ammattilaisten joukkue kasvoi kolmella uudella osaajalla – tutustu kahteen Susannaan ja yhteen Mikaan.

Suunnittelija Susanna Andersson aloitti markkinointiviestinnän uransa tv-tuotantoyhtiössä ja työskenteli sen jälkeen 10 vuotta Dagmarissa. Sitten hän siirtyi SuomiTV:n puolelle missionaan osallistua uuden kaupallisen ja valtakunnallisen tv-kanavan rakentamiseen. Missio toteutui, kun Fox International Channel osti Suomi TV:n. Foxilla Susanna vastasi kampanjasuunnittelutiimistä. ”Kaipasin aina välillä mediatoimiston moninaisia suunnittelutöitä, joten Voiton kutsuun oli helppo vastata. Voittolaisten iloisessa, huumorintajuisessa ja rautaisen ammattimaisessa seurassa on ilo tehdä töitä.

Sisällöntuottaja Susanna Matilaisen vastuualueisiin kuuluvat SEM-suunnittelu, kiinnostavien sisältöjen kehittäminen some-kanaviin sekä YouTube-markkinointi. Susanna tuli Voittoon digimarkkinointitoimisto Nitrosta, jossa hän toimi sisältösuunnittelijana. Aiemmin hän työskenteli Cosmopolitanilla Community Managerina. ”Mahtavaa olla mukana Voiton porukassa! Olen innolla siirtynyt strategisemman suunnittelun puolelle. Pääsen laajentamaan osaamistani ja samalla tuomaan lisäarvoa Voiton asiakkaille oman kokemukseni myötä.”

Senior SEM/SEO Analyst Mika Mäki on melkoinen verkkoguru. Hänen ydinosaamistaan ovat verkkoliiketoiminnan kehittäminen, verkkoanalytiikka, digimarkkinointi sekä sivustouudistukset. Mika on toiminut aiemmin mm. Fonecta/Snoobi Oy:llä Online Business Development Specialistina ja Netbooster Finlandilla Production Directorina. ”On ollut hienoa tulla Voittoon ja samalla palata juurilleen digimarkkinoinnin pariin. Web-analytiikan ja verkkoliiketoiminnan kehityksen monipuolisen osaamisen ansiosta uskon voivani tuoda vahvaa tietämystä ja tuloksellisuutta asiakkaittemme digitekemiseen.”

Liity postituslistalle: