Unelmatreffit Finnkinon tyyliin

Finnkino ja Voitto toteuttivat joulun alla Unelmatreffit-kampanjan Nelosen radioiden kanssa. Kuuntelijoita haastettiin osallistumaan netissä Unelmatreffit-kilpailuun, jossa palkintona oli kaikki mitä Unelmatreffeihin tarvitaan: leffaliput, leffasnacksit ja ravintolalahjakortti kahdelle. Lisäksi päivittäin jaettiin leffalippuja.

”Kun Voitto ehdotti Unelmatreffit-promoa, innostuin oitis! Finnkino tarjoaa elämyksiä ja Unelmatreffit tuki tätä erinomaisesti. Tulokset olivat hyvät, kilpailuun osallistuneita oli 11.000, mikä ylitti kaikki odotuksemme. Viime vuosi oli muutenkin Finnkinolle ennätyksellinen: saavutimme kaikkien aikojen katsojaennätyksen peräti 5,9 miljoonalla katsojalla” kertoo Finnkinon markkinointipäällikkö Taina Itämäki.

Unelmatreffit toteutettiin kolmella radiokanavalla: Loop, Aalto ja Suomi Pop. Yhteistyöhön sisältyi promospotteja sekä juontajien kommentteja. Kuulijoita ohjattiin osallistumaan kilpailuun netissä ja kertomaan mm. kenet veisi Unelmatreffeille ja mikä olisi unelmien treffielokuva. Lisäksi kilpailua nostettiin esiin somessa (Facebook, Instagram, Twitter) sekä radiokanavien etusivuilla display-mainonnassa. Kilpailun päätteeksi kunkin kanavan juontajat soittivat onnellisille voittajille.

Liity postituslistalle: