Työhuvinvointia Linnanmäellä!

Linnanmäki toteutti keväällä kampanjan, jonka tavoitteena oli lisätä Linnanmäen tunnettuutta työhyvinvointipalveluita mietittäessä. Kohderyhmäksi määriteltiin yrityspäättäjät ja HR-ihmiset hieman isommissa yrityksissä Etelä- ja Keski-Suomessa.

Mainonta kohdistettiin pääasiassa b2b-medioihin, jotta kohderyhmä tavoitettaisiin mahdollisimman kustannustehokkaasti. Päämediaksi valittiin verkon b2b-sivustot. Uudelleenkohdennettua mainontaa näytettiin niille, jotka olivat käyneet Linnanmäen sivuston yritysosiossa. Hakusanamainonnassa Linnanmäkeä nostettiin esille vaihtoehtona työhyvinvointi- ja yritystapahtumaa mietittäessä. Lisäksi mukana oli radiomainontaa, suoraa sekä printtiä. Ostettua mediaa täydennettiin toimenpiteillä omissa ja kumppanikanavissa, pr-toimenpiteillä sekä sosiaalisessa mediassa.

”Voiton tiimi osoitti ymmärtävänsä kuluttajakohderyhmien lisäksi myös b2b-kohderyhmiä. Saimme kampanjalla runsaasti näkyvyyttä kohderyhmämedioissa ja tämä tuki tavoitettamme nostaa Linnanmäen tunnettuutta nimenomaan yritystilaisuuksien viettopaikkana. Saimme myös aktivoitua kohderyhmää tutustumaan palvelutarjontaamme” kertoo Linnanmäen markkinointiviestintäjohtaja Rilla Engblom.

Voitto tarjoaa nyt mahdollisuuden toteuttaa ”Ensin huvi – sitten työ”-slogania myös käytännössä. Arvomme 15.5. kolme Kombo-pakettia Linnanmäelle.

Osallistu ja voita!

Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Liity postituslistalle: