Tutkimus vastuullisesta markkinoinnista

Voitto julkisti tekemänsä Vastuumarkkinatutkimuksen Suomen Markkinointiliiton  ISO ASA 2010 –seminaarissa syyskuussa.  Halusimme tutkia ajankohtaista aihetta  tavallisen suomalaisen näkökulmasta sekä asenne- että käyttäytymistasolla.  Lisäksi tutkimuksessa selvitettiin mm. miten tietoa vastuullisuudesta saadaan ja mistä kanavista sitä haluttaisiin saada.

”Lähes kolmannes suomalaisista jättää kuukausittain tuotteita tai palveluita ostamatta siksi, etteivät ne ole niin vastuullisesti tuotettuja kuin haluttaisiin. Vastuullisuudella on siis merkittävä kaupallinen merkitys” kertoo Voiton asiakkuusjohtaja Raisa Summanen, joka toimii myös MARKin Asiakkuusmarkkinointiryhmän johtokunnassa.

Voitto on järjestämässä aamutilaisuuksia aiheen tiimoilta. Mikäli aihe kiinnostaa, ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi.

Liity postituslistalle: