Suomen Ifolorilla all time high -vuosi

Ifolorin markkinointijohtaja Tiina Eerola kiittelee Voiton tiimiä:
Yhteistyö Voiton kanssa sujuu mutkattomasti. Tiimi nappasi hyvin koppeja ideoistamme ja ehdotuksistamme ja vastasi niihin kustannustehokkailla mediaratkaisuilla. Näin löydettiin uusia toimivia kanavia, joilla puhuteltiin uusia potentiaalisia asiakkaita, kuten nuoria.”

”Joulukampanjan suunnittelu ja ideointi on joka vuosi yhtä inspiroivaa, koska kyseessä on Ifolorin koko vuoden tärkein sesonki ja tavoitteet ovat kovat”, kertoo Voiton asiakkuuspäällikkö Maija Sarpakunnas.

Joulukampanja toteutettiin monikanavaisena ja siinä oli sekä Ifolor-brändiä rakentavia että taktisia toimenpiteitä. Mukana oli liikkuvaa kuvaa, printtiä, ulkomainontaa sekä online-mainontaa. Liikkuvaa kuvaa nähtiin lineaarisessa ja online tv:ssä sekä elokuvateattereissa. Sanomalehdissä nostettiin esiin joululahjaksi sopivia kuvatuotteita sekä joulukortteja. Lisäksi näkyvyyttä oli ulkomainonnassa Abribus-tauluissa, metroasemilla, liikennevälineissä sekä hiihtokeskuksissa.

Nuorta kohderyhmää lähdettiin tavoittelemaan tubettaja-yhteistyöllä TJCG:n kanssa. Videossa TJCG esitteli parhaimmat lahjaideat ja ohjasi Ifolorin Instagram-kisaan.

”Video keräsi 80 000 näyttökertaa ja 3 300 tykkäystä. Kommentit olivat pääosin positiivisia ja etenkin lahjavinkkejä kiiteltiin. Ideoita joululahjojen hankintaan tuotiin esille myös natiivimainonnassa. Ohjelmallisesti ostettu taktinen mainonta kohdennettiin sekä demografisesti että aihepiirin mukaisesti ja sitä optimoitiin parhaiten myyntiä generoiville sivustoille”, kertoo Voiton senior digisuunnittelija Sanna Berndtson.

Tänä vuonna tavoitteet on asetettu jälleen korkealle. Suunnittelussa hyödynnetään opit aiemmasta tekemisestä. Jatkossa mobiilin rooli kasvaa edelleen ja taktisen mainonnan rinnalla jatketaan myös vahvemmin brandiä rakentavia toimenpiteitä.

Liity postituslistalle: