Snellman voitti kolme Effie-palkintoa!

Snellman palkittiin jo toisena vuonna peräkkäin Effie Awards-kilpailussa. Tänä vuonna Snellman keräsi peräti kolme palkintoa:  Golden Effien paras kampanja-sarjassa, Golden Effien paras lanseeraus-sarjassa sekä koko kilpailun voiton, Grand Effien.

Vuonna 2010 elintarviketeollisuudessa on käyty keskustelua natriumglutamaatista ja kamarasta. Snellmanin toimintaa ohjaa vahva käsitys siitä miten asioita tulisi tehdä oikein. Tällä periaatteella Snellman poisti kaikista tuotteistaan natriumglutamaatin ja kamaran.

Tuomari kommentoi voittajaa mm. näin:  ”Perustuu loistavaan strategiseen oivallukseen: luotu uusi kategoria natriumglutamaatiton tuote. Tavoitteet selkeästi määritellyt ja luvut eivät jätä tuloksia arvailun varaan. Mediavalinnoissa loistavia oivalluksia. Malliesimerkki kampanjasta missä yhdistyy rationaalisuus ja emotionaalisuus.”

Snellmanin mainostoimisto on SEK & GREY ja mediatoimistona Voitto.

Effie Awards on maailman laajin ja arvostetuin markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu.

Liity postituslistalle: