1. Ihmistuntija, ideoija, sijoitusneuvoja, edunvalvoja, analyytikko, kasvun vauhdittaja

    Monet mediatoimistot eivät halua enää olla mediatoimistoja, eivätkä mainostoimistot mainostoimistoja. Asiaa perustellaan sillä, että palveluvalikoima on laajentunut, median käsite on muuttunut ja ihmisiä puhutellaan monilla muillakin tavoin kuin mainonnalla. Me kutsumme Voittoa silti edelleen mediatoimistoksi. Siksi, että se on asiakkaillemme ja kumppaneillemme helpompaa. Ja siksi, että perustehtävämme ei ole muuttunut.

     

    Olemme edelleen se ihmistuntija, joka auttaa valitsemaan heidät, joita kulloinkin kannattaa puhutella. Avaamaan heidän arkeaan ja motiivejaan, jotta heidät voi kohdata otollisessa paikassa, hyvällä hetkellä ja oikealla tavalla. Olemme ennakkoluuloton ideoija, joka etsii ja kehittää yhä uusia tapoja kohdata ihmisiä ja synnyttää ilmiöitä. Markkinointieurojen sijoitusneuvoja, joka kertoo mihin kannattaa panostaa ja kuinka paljon. Edunvalvoja, joka neuvottelee hinnat ja tietää viisaimmat ostotavat. Analyytikko, joka seuraa tuottoja ja tuloksia, ja vinkkaa petraamisen paikoista.

     

    Eli markkinoijan luottokumppani ja kasvun vauhdittaja. Joka ei nahistele palaveripöydässä muiden kumppaneiden kanssa asiakkuuden omistamisesta tai muista epäolennaisista seikoista, vaan keskittyy kasvattamaan asiakkaansa liiketoimintaa – reilusti.

     

     

  2. Hyvin mietitty mediastrategia säästää lompakkoa

    Joku voisi väittää, että mediastrategiat ovat turhia. Sen kun hypätään suoraan medioiden valintaan ja lasketaan mihin rahat riittävät. Toki näinkin voi toimia, jos ei halua nähdä metsää puilta. Mediastrategia auttaa katsomaan kauemmas ja laajemmin. Näkemään kokonaisuus, johon sisältyvät niin omat, ostetut, ansaitut kuin lainatut kanavat. Uusien asiakkaiden hurmaaminen ja nykyasiakkaiden suosittelijoiksi saaminen. Virtuaalipalvelut ja kasvokkain kohtaamiset. Kun ne kaikki asetetaan yhteisen tavoitteen taakse ja jokainen valjastetaan oikeaan rooliinsa, on yksittäisten kampanjalähtöjen suunnittelu helpompaa, kustannustehokkaampaa ja tuottavampaa. Eikä aikaa tai rahaa tärväänny sivupoluilla poukkoiluun.

     

    Samoista syistä suosittelemme liikkuvan kuvan strategiaa. Kaukonäköinen säästää ison kasan euroja, kun kartoittaa ja puntaroi kaikki mahdollisuudet etukäteen.

     

     

  3. Taitava navigoija auttaa löytämään digimaailman parhaat mahdollisuudet

    Medioiden monimuotoistuessa niiden rajat hämärtyvät; yhä uusia päätelaitteita käytetään yhdessä ja erikseen – osa kulkee jatkuvasti mukanamme. Digitalisoituminen on muuttanut meidän kaikkien arkeamme ja käyttäytymistämme niin vahvasti, että myös markkinoijien on pitänyt ravistella ajattelu- ja toimintamallejaan. Liikkuvien ja vaikutusvaltaisten kuningasasiakkaiden puhuttelu kulloinkin parhaiten toimivan päätelaitteen kautta vaatii taitavaa navigoijaa. Meillä tiimisi ei uppoudu digi- tai mediasiiloihin, vaan kaikki osaajat etsivät ratkaisua yhdessä, mediariippumattomasti, idea edellä. Autamme myös analysoimaan virtuaalimaailmaan jääneitä käden- ja jaljanjälkiä. Niitä seuraamalla voi oppia ymmärtämään paremmin ihmisten sielunelämää ja ennustamaan reaktioita.

     

     

  4. Tutkimuksia ja mittareita riittää. Tärkeintä on viisas tulkinta.

    Kyky analysoida tietoa ja kiteyttää tuloksista konkreettisia toimenpide-ehdotuksia on yksi tärkeimmistä menestyksen avaimista. Tulkintaa helpottamaan olemme kehittäneet joukon tehokkaita työkaluja, kuten markkinoinnin tuloksellisuuden osoittavan ARVO ROI -seurannan ja suoramainonnan tuottavuutta mittaavan Suoran ARVO -työkalun. Räätälöitävien tutkimusten avulla saamme arvokasta tietoa kasvustrategian tueksi, haettiinpa liiketoiminnan kasvua uusista asiakkaista, frekvenssistä, keskiostoksen kasvattamisesta tai konversion parantamisesta.

     

    Kun maailma on täynnä vastauksia, voittaja on se, joka osaa esittää oikeita kysymyksiä. Mistä löytyisi potentiaalisin uusi kohderyhmä kasvattamaan brändin myyntiä? Miksi asiakkaat haluaisivat ostaa brändiä nykyistä useammin/enemmän? Ovatko asiakkaat lojaaleja? Olisivatko asiakkaat valmiita maksamaan tuotteesta enemmän? Onko verkkokaupassa oston esteitä, jotka poistamalla saisi enemmän myyntiä? Panostammeko oikeisiin asioihin?

     

     

  5. Verkostoissa voi toimia vapaammin, kun käsiä ei ole sidottu ketjuihin

    Toimimme yhtä lailla kansainvälistyvien markkinoijien tukena maailmalla kuin kansainvälisten brändien kumppanina Suomessa. Hyödynnämme vahvoja verkostoja niin kotimaassa kuin ulkomailla, mutta silti itsenäisenä toimijana, ketjuriippumattomasti. Vapaus antaa mahdollisuuden valita parhaat osaajat kultakin alueelta – ja toimia ketjujen asiakkaana. Käänny siis puoleemme aina, kun kaipaat luotettavaa ja mutkatonta mediatoimistokumppania, olipa kyseessä kasvun lisääminen Suomessa, hakusanamainonta Venäjällä tai vaikka ostopotentiaalin kartoitus Hong Kongissa.

     

     

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä:

    Nimi (pakollinen)

    Yritys

    Sähköposti (pakollinen)

    Puhelinnumero

    Aihe

    Viesti

Liity postituslistalle: