Oletko jo jutellut Trollsien kanssa? – SF Film ja Voitto testasivat uutta mainosmuotoa

SF Filmin Trolls-elokuvan mainonnassa testattiin ensimmäisten suomalaisten joukossa Facebookin uutta Messenger Bot -ominaisuutta.

Facebook-mainosta klikkaamalla pääsi Messenger-keskusteluun Trollien kanssa. Kun Trollit oli autettu oikeaa tunnelia pitkin Trollikylään, oli mahdollisuus voittaa New Yorkin -matka jakamalla Trolls-videota Facebookissa. Lopuksi tarjottiin mahdollisuutta ostaa liput Finnkinon sivuilta.

”Messenger Bot -ominaisuus mahdollistaa dialogin kohderyhmän kanssa hauskalla ja mainonnassa vielä ennennäkemättömällä tavalla. Kuluttajaa myös ohjataan ostopolulla aina lippukauppaan saakka”, kertoo Voiton suunnittelija Outi Karppanen.

Keskusteluja aloitettiin kilpailuaikana (n. 3 viikkoa) yli 100 kpl, joista suurin osa vietiin loppuun.

Liity postituslistalle: