LensWay, Voitto ja Adsek fygitaaliseen yhteistyöhön

Euroopan suurimpiin piilolinssien ja silmälasien verkkokauppoihin kuuluva LensWay avasi toukokuussa showroomin Helsingin Keskuskadulle. Uusi kohtaamispaikka vahvistaa monikanavaista palvelukonseptia ja auttaa syventämään ymmärrystä niin paikallisesta markkinasta kuin suomalaisista kuluttajista. Fyysisten ja digitaalisten kohtaamisten integrointi fygitaaliseksi palvelukonseptiksi vaikutti myös markkinointikumppanien valintaan.

Suomessa vuodesta 2008 verkkokauppana toiminut LensWay uskoo monikanavaiseen palvelukonseptiin, jossa eri kanavat tukevat ostoprosessin eri vaiheita ja erilaisia ostopolkuja. Toiset haluavat edetä tutustumisen ja sovittamisen kautta, toiset vaativat suoraviivaista toimintaa.

Keskuskadun showroom toimii verkkokaupan asiakkaille näyteikkunana, jossa ovat esillä alan tunnetuimmat brändit, kuten Versace, Mac Jacobs, Gucci, Ray-Ban ja Hugo Boss. Ostokanavan, -ajan ja -paikan asiakkaat voivat valita omien tarpeittensa ja mieltymystensä mukaan. Muualla Euroopassa digitaalisen palvelun vahvistamista fyysisellä kohtaamispaikalla on toteutettu jo menestyksekkäästi.

LensWay valitsi markkinointikumppaneikseen Mediatoimisto Voiton ja markkinointitoimisto Adsekin. Yhteistyö käynnistyi vauhdikkaasti uudella konseptilla.

– Kumppanivalintaan vaikutti merkittävästi se, että toimistot hallitsevat digitaalisen maailman ja kivijalkakohtaamisten integroinnin. Olemme innovatiivinen toimija, joten edellytämme myös kumppaneiltamme avarakatseisuutta, näkemyksellisyyttä ja rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla. Toimistojen ketteryys on myös tärkeää, jotta voidaan reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin, kertoo LensWayn Marketing Director Björn Gent.

LensWayn konsepti lanseerattiin monimediakampanjalla, joka sisälsi laajasti näkyvyyttä tv:stä verkkoon, printtiin ja digitaaliseen ulkomainontaan. Ydinkeskustassa toteutettiin myös promootioita. Voitto vastaa tulosten seurannasta ja analysoinnista.

Liity postituslistalle: