KPP-voitto Hypnotisoijalle

Kuukauden Parhaat Pikselit -voitto Hypnotisoijalle

FS Filmin Hypnotisoija-kampanja palkittiin syyskuun parhaana verkkoratkaisuna. KPP-tuomaristo kommentoi toteutusta seuraavasti: ”Hieno kokonaisuus, jonka toteutus on poikkeuksellisen tyylikäs. Näyttävä tapetti ja taitavasti mainokseen upotettu videotraileriratkaisu.”

Hieno kokonaisuus, jonka toteutus on poikkeuksellisen tyylikäs.

Palkittu mainos oli osa Voiton suunnittelemaa monimediakampanjaa. Palkinto on oiva kiitos asiakkaidemme rohkeudesta käyttää poikkeuksellisia mainosmuotoja ja toimia markkinoilla edelläkävijöinä. Hypnotisoijassa käytettyä Push Down -mainosta ja tapettia on viime aikoina hyödynnetty muidenkin asiakkaittemme kampanjoissa erittäin menestyksekkäästi.

Verkkokampanjan suunnittelussa kiinnitettiin erityishuomiota kuluttajan lukukokemuksen täydentämiseen perinteisestä poikkeavalla tavalla. Keskeyttämisen ja kampanjasivulle ohjaamisen sijaan kaikki tarpeellinen informaatio sijoitettiin mainokseen. Näin elokuvaan pystyi tutustumaan poistumatta sivulta.

konseptoimme asiakkaillemme mainosmuotoja yhä useammin itse, jotta varmistamme panostukselle ja mainostilalle maksimaalisen hyödyn

”Uusien verkkomainosmuotojen teho laskee tänä päivänä todella nopeasti. Siksi konseptoimme asiakkaillemme mainosmuotoja yhä useammin itse, jotta varmistamme panostukselle ja mainostilalle maksimaalisen hyödyn. Konseptointi on ollut ilmeisen onnistunutta, kun Iltasanomat ja MTV3 ovat ottaneet osan kehittämistämme mainosmuodoista vakiotarjoomaansa”, toteaa Voiton strateginen suunnittelija Juha Halmesvaara

Katso voittomainos ja raadin kommentit

Liity postituslistalle: