Itse tekemisen iloa Ifolorin toiminnallisessa bannerissa!

Ifolor hyödynsi Äitienpäivä-kampanjassa luovaa ideaa, jossa kaikki toiminnallisuus oli rakennettu banneriin. Banneriin pystyi lataamaan kuvan omalta tietokoneelta ja katsomaan miltä näyttää vaikkapa oman lapsen kuvalla varustettu kuvamuki.

Suomessa Ifolorin hyödyntämä, ActiveArkin toteuttama ratkaisu on vielä suhteellisen uusi – kansainvälisesti sitä on käytetty enemmän.

Kun kuluttajia halutaan osallistaa ja aktivoida tekemään erilaisia asioita, toiminnallinen banneri on tehokas tapa madaltaa kynnystä. Se ei vaadi siirtymistä mainostajan verkkosivuille, vaan kaikki voidaan tehdä suoraan bannerissa.

Kuvan lataamisen lisäksi toiminnallisessa bannerissa voidaan esimerkiksi katsoa videota, osallistua kilpailuun, varata koeajo, pelata peliä, selata kuvastoa tai äänestää.

Mikä aktivoisi sinun kohderyhmääsi? Ota yhteyttä Voiton yhteyshenkilöösi, niin ideoidaan yhdessä!

ifolor

Liity postituslistalle: