HUOM! Jakaa avoimesti ruusuja

Kun kiinteistövälitysyhtiö Huom! aloitti uudelleenlanseerauksen noin vuosi sitten, syntyi kumppanuus Voiton ja Family Inc:n kanssa.

”Kumppanuus Voiton ja Family Inc:n kanssa on erinomaista ja keskustelevaa. Yhteistyö syventää näkemystä siitä, mitä kannattaa tehdä, miten ja mistä syystä. Tulokset osoittavat, että yhteistyö on myös tuloksellista ja että olemme oikealla tiellä”, kertoo Suomen Asuntopalvelut Oy:n toimitusjohtaja Jussi Karppinen.

Huom! rakentaa brändinsä tunnettuutta ja erottuvuutta toimialasta poikkeavalla viestillä. Tavoitteena on nostaa koko alan palvelumielikuvaa uudenlaisen avoimuuden avulla. Huom! on ensimmäisenä kiinteistönvälittäjänä julkaissut aidot välittäjäkohtaiset asiakaspalautteet kaikkien nähtäväksi.

Avoimesta palveluasenteesta kerrottiin alkuvuodesta Ruusuja ja risuja -kampanjalla, joka kohdistettiin pääkaupunkiseudulla oman asuntonsa myyntiä harkitseville. Kampanja käynnistyi näyttävällä ruusujen jakamisella Kampissa järjestetyssä tapahtumassa. Tämän jälkeen ruusuja jaettiin kolmena sunnuntaina asuntonäytöissä.

Kohdistettavuus oli kampanjassa avainasemassa ja sitä tehtiin monella tasolla: maantieteellisesti, uudelleenkohdennuksena verkossa sekä kohdistamalla mainontaa ajankohtiin, jolloin kohderyhmällä on aikaa perehtyä asuntoasioihin.
Verkon roolina oli tavoittaa ”haaveiluvaiheessa” olevia kuluttajia, joten mediaympäristöinä käytettiin asuntoportaaleja. Verkkomainontaa oli myös massasivustoilla, mobiilissa ja tableteissa. Lisäksi mediavalikkoon sisältyi radiomainontaa, ulkomainontaa ja printtiä.

Huom!:n markkinaosuus on kasvussa. Kampanja kerrytti spontaania positiivista palautetta ja siitä tuli päivän puheenaihe mm. monilla työpaikoilla. Kampanja aktivoi kuluttajia klikkaamaan Huom!:n nettisivuille. Kampanja keräsi yhteensä noin 33 000 klikkausta, joista 7 400 mobiilista. Toimenpiteet yhdistyivät toimivaksi kokonaisuudeksi joka toimi tavoitteiden mukaisesti.

Liity postituslistalle: