Helsingin yliopisto Voittoon!

21.10.2016

Helsingin yliopisto järjesti digitaalisen markkinoinnin toimiston kilpailutuksen keväällä 2016. Valintakriteereinä olivat ennen kaikkea ehdotuksen toteutettavuus, tehokkuus, strategialähtöisyys, digilähtöisyys sekä kohderyhmä- ja asiakaslähtöisyys.

Voitto otti haasteen vastaan. Yliopisto valitsi puitesopimuskumppaneikseen kaksi toimistoa – toinen niistä on Voitto!

”Voitto kykeni esittelemään digimarkkinoinnin toimintaprosesseja ja tiekarttaa kattavimmin. Toteutusmalli oli sekä ketterä että dataohjattu. Voiton markkinointistrateginen ja monikanavainen osaaminen tukee yliopiston digitaalista transformaatiota ja lisää markkinoinnin tehokkuutta. Vakuutuimme myös Voiton tiimin osaamisesta ja uskomme yhteistyön auttavan yliopiston tavoitteita kansainvälisillä korkeakoulumarkkinoilla esimerkiksi koulutusmarkkinoinnin osalta”, perustelee Helsingin yliopiston digitaalisen viestinnän päällikkö Susanna Rautio Voiton valintaa kumppaniksi.

 ”Helsingin yliopisto on äärimmäisen kiinnostava asiakkuus. Strategisten konsultointipalvelujemme kautta voimme auttaa vahvistamaan yliopiston digitaalista jalanjälkeä ja brändiä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Lisäksi teemme omnikanavaisten hankkeiden, projektien, kampanjoiden ja tiedesisältöjen suunnittelua sekä tutkimusyhteistyötä”, kertoo Voiton asiakkuusjohtaja Raisa Summanen.

Voitto järjestää Helsingin yliopistolle myös digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman. Koulutuksen tavoitteena on toteuttaa henkilöstön osaamisen digiloikka jonka tuloksena yliopiston sisälle syntyy eri alojen asiantuntijat yhdistävä digimarkkinoinnin tiimi. Koulutusta vetävät Voiton HY-tiimin jäsenet Sini Lähdekorpi, Juha Halmesvaara, Outi Karppanen ja Mika Mäki.