Elokuvan mustavalkoinen sisältö siirrettiin mediaan – City.fi muuttui Sin Cityksi!

Sin City: A Dame to Kill For -elokuvan markkinointitempauksena City.fi:n sisältö muuttui ensi-iltaviikolla mustavalkoiseksi. Innovatiivinen kampanja syntyi SF Filmin, Mediatoimisto Voiton, ÖÖÖn ja City Digitalin yhteistyönä. Tavoitteena oli maksimoida huomioarvo ja vaikuttavuus toteutuksella, jossa sisältö integroitiin median sisältöön.

Innovatiivinen idea lähti mustavalkoisuudesta. Sin City: A Dame to Kill For -elokuva on mustavalkoinen ja juuri sitä haluttiin hyödyntää myös mediassa.
– Tänä päivänä taitaa olla todennäköisempää selviytyä lento-onnettomuudesta kuin klikata verkkomainoksesta kampanjasivulle. Huomion saamiseksi verkossa on tehtävä jotain perusbanneria innovatiivisempaa, sanoo Voiton strateginen suunnittelija Juha Halmesvaara.
– Cityn muuttaminen mustavalkoiseksi Sin Cityksi ensi-iltaviikolla vaikutti alusta saakka loistavalta keinolta saada elokuvan haastava nuorten miesten kohderyhmä pysähtymään ja reagoimaan mainontaan. Hienoa, että City lähti rohkeasti ja ennakkoluulottomasti mukaan kampanjaan, Halmesvaara jatkaa.
SF Filmin Marketing Manager Hanna Sairanen antaa Voitolle kiitosta:
– Olen erittäin tyytyväinen Voiton tiimin innovatiivisuuteen. Elokuva-alalla on nähty paljon hyviä toteutuksia, ja tämä kuuluu kyllä ehdottomasti kärkikastiin.

Katso kuvakaappaus toteutuksesta tästä >>

Innovatiiviset ratkaisut SF Filmille jatkuvat: Voiton ideoima ja ThinkJamin toteuttama haltuunotto kipusi shortille kansainvälisessä ”suuren maailman Grand Onessa” OMMA Awardsissa. Katso tästä >> (sarja: Best Home Page Takeover)

Katso haltuunotto tästä >>

Liity postituslistalle: