Ehrmann saa sinutkin jodlaamaan!

Saksalainen meijeri Ehrmann on aloittanut yhteistyön Voiton kanssa keväällä. Nyt on pohjatyö tehty, ja mainonta on alkanut näkyä kuluttajille liikkuvan kuvan eri kanavissa.

Ehrmann haastaa kilpailijoitaan rahkamarkkinoilla puhtailla ja laadukkailla tuotteilla. Mainonnan teemana on ”maku joka saa sinut jodlaamaan” – ovathan Ehrmannin juuret Alppialueilla.

videonuolella

 

 

 

 

 

 

Ehrmannin International Market Manager Camilla Gebert kiittelee vuolaasti Suomen tiimiä:

”Arjen sujumista helpottaa Suomen tiimin eli Voiton, Adsekin ja Evidensin tiivis ja proaktiivinen yhteistyö. Asiakkuuspäällikkö Sini Lähdekorpi ja muu Voiton tiimi toimivat näkemyksellisesti ja tarvittaessa myös haastavat ajatteluamme – alussa mm. keskusteltiin paljon rahkan kohderyhmästä ja positiosta ja päädyttiin hyvinvointi-kategoriaan, eikä esimerkiksi nyt niin pinnalla olevaan fitness-kategoriaan.”

Suomen markkinoilla jo pitkään toiminut Ehrmann kuuntelee kuluttajien tarpeita. Mielenkiintoisia uutuuksia tullaan näkemään myös suomalaisten ostoskoreissa.

Liity postituslistalle: