1. Kokkikartano Manifesti

    Kokkikartanon avoin kirje kosketti kansaa, kirkkoherrasta Keravan kaupungin johtoon.

    Isojen ruokatehtaiden varjossa 10 vuotta sinnitellyt Kokkikartano aloitti vuonna 2012 historiansa mittavimman kampanjoinnin, jonka tulokset olivat kiistattomat ja joka osaltaan on ollut pysäyttämässä valmisruokamarkkinoiden laskua. ”Olemme todella kiitollisia siitä, että ihmiset aktivoituivat ja jaksavat edelleen kommentoida, kertoa ja kysellä. Tämä antaa uskoa siihen, että valitsemamme avoin ja rehellinen linja on oikea ja puhuttelee ihmisiä”, kertoo Kokkikartanon toimitusjohtaja Kati Rajala. Kampanja palkittiin pronssi-Effiellä.

    Lue lisää >

  2. Call Carrie

    Call Carrie – Suomen paras mobiilikampanja

    ”Aidosti mobiili toteutus. Kampanjan ajatus on erittäin yksinkertainen, mutta silti äärimmäisen oivaltava. Ottaa huomioon mobiilin erään keskeisimmän ominaisuuden ja käyttää sitä täysin uudella tavalla. Tulokset konkreettisia ja hyviä.” – GrandOne. Kampanjan kantavia teemoja olivat henkilökohtaisuus ja tunteiden herättäminen yllättävällä tavalla kauhuelokuvien hevikäyttäjille.

    Lue lisää >

  3. Snelman Kunnonlenkki

    Snellmanin Kunnon lenkkimakkara kasvatti koko kategoriaa!

    Snellmanin historian menestynein lanseeraus. Kampanjan aikana Kunnon Lenkki nousi markkinakakkoseksi, pysäytti epäseksikkään kategorian laskun ja toi uusia kuluttajia tuoteryhmään. Lanseeraus vauhditti markkinan kasvuun välittömästi; jo saman kuukauden aikana keinokuorilenkkien kategoria kasvoi peräti 22 %:lla. Snellmanin markkinaosuus oli helmikuussa arvossa 18 %:a ja maaliskuussa se nousi peräti 20 %:iin. Kampanja palkittiin hopea-Effiellä.

    Lue lisää >

  4. Laplication

    MEK ja Lapland – the North of Finland voitokkaita Grand One-kilpailussa!

    ”Kyseinen kampanja osoittaa terminologiaa myöten erinomaista luovuutta. Kampanja tukee brändin tavoitteita yhdistämällä todellisuutta ja päätelaitteen erityisominaisuuksia. Visuaalisuus on toteutettu hienosti. Sovelluksen avulla tuotettua sisältöä on hauska ja helppo jakaa sosiaalisessa mediassa tukien näin myös hienosti brändin tavoitteita. Loi tuomaristolle WOW-efektin.”

    Lue lisää >

  5. Finnkino kesäkampanja 2012

    Finnkino ja Voitto kehittävät mediainnovaatioita

    Finnkino ylsi vuonna 2012 koko historiansa suurimpaan katsojaennätykseen; lähes kuusi miljoonaa katsojaa nautti vuoden aikana elämyksiä Finnkinon teattereissa. Menestys perustuu kiinnostavaan elokuvatarjontaan, uusiin digitoituihin elokuvateattereihin sekä onnistuneeseen markkinointiin, jossa on keskitetty resursseja ja innovoitu uusia mediatuotteita.

    Lue lisää >

Kun maailma on täynnä vastauksia, voittaja on se, joka osaa esittää oikeita kysymyksiä. Mistä löytyisi potentiaalisin uusi kohderyhmä kasvattamaan brändin myyntiä? Miksi asiakkaat haluaisivat ostaa brändiä nykyistä useammin/enemmän? Ovatko asiakkaat lojaaleja? Olisivatko asiakkaat valmiita maksamaan tuotteesta enemmän? Onko verkkokaupassa oston esteitä, jotka poistamalla saisi enemmän myyntiä? Panostammeko oikeisiin asioihin?

Näitä me mietimme Voitossa päivittäin asiakkaillemme. Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä.

Liity postituslistalle: