3 x Onnea HBL!

KSF Median HBL:lle sateli Grand One -kunniamainintoja peräti kolmessa sarjassa: Recommend a Refugee sai kunniamaininnat sarjoissa Paras digitaalinen sisältömarkkinointi sekä Paras kuluttajille suunnattu verkkopalvelu ja Learn like a boss sarjassa Paras UX-design.

Tuomariston perusteluja HBL launches the mobile service Recommend a Refugee -kampanjalle:

”Tuomaristo oli yllättynyt, että tämä kampanja oli digitaalisen markkinoinnin kategorian ainoa, joka ottaa kantaa ajankohtaiseen pakolaiskysymykseen. Eikä vain ota kantaa, vaan tuo aitoa ratkaisua tärkeään asiaan. Edelläkävijäyritykset ovat siirtyneet sisältömarkkinoinnissa puheista tekoihin ja tämä työ on siitä malliesimerkki. On yksinkertaisesti hyvää markkinointia olla jotain mieltä ja toimia yrityksen arvojen mukaan.”

”Yritys irtautuu vanhasta roolistaan raportoijana, ja ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnallisena toimijana, joka on uskollinen yrityksen perusarvoille. Rohkea kannanotto jakavaan aiheeseen.”

Tutustu töihin:

HBL launches the mobile service Recommend a Refugee – A small step for a greater good

Learn like a boss

Voitto onnittelee KSF Mediaa sekä tiimikavereita SEKissä, Grey Beneluxissa ja Palmussa!

Liity postituslistalle: